czwartek, 30 stycznia 2014

322. Cenisz swoje życie?

Ewentualnie jeśli Ci nie przejdzie a ten chochlik
w Tobie wciąż powtarza: "Zrób komuś na złość a co! Niech też ma zepsuty humor! Niech cierpi tak jak ja!"
zastosuj poniższą mantrę Osho. Powtarzaj na głos do skutku, ale pamiętaj na głos.



Nie cenię swojego życia.
Do tego stopnia nie cenię swojego życia, że nie jest mi żal tracić jego bezcenne minuty na pielęgnowanie urazy. Zrezygnuję z minuty radości, z minuty zabawy, z minuty śmiechu i oddam te minuty kultywowaniu własnej frustracji.
Jest mi obojętne, że z tych minut złożą się godziny, z godzin – dni, z dni – tygodnie, z tygodni – miesiące,
a z miesięcy – lata.
Nie jest mi żal spędzić lata swojego życia w stanie obrazy – przecież moje życie nie jest wcale cenne.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz