czwartek, 1 maja 2014

376. Zadowolony

Zadowolony znaczy: zawarłem pokój sam ze sobą.

Również z innymi, bez jakichkolwiek roszczeń.

Nikt mi nie jest już nic winien.

Zadowolony jestem w sobie, jestem przepełniony sobą i tym, co już mam.

Kiedy jestem zadowolony, jestem spokojny...

Zadowolony to znaczy, że jestem w harmonii.

Zadowolony przyjmuję i daję, niczego nie wymagając.

To, co do mnie przychodzi, może odejść.

To, co odchodzi, pozwala czemuś do mnie przyjść....

Zadowolona jest ta miłość we mnie,
której wolno jest pozostać w połączeniu ze wszystkim takim, jakie ono jest.

Zadowolony pozostaje przepełniony pokojem i miłością do wszystkich takich, jakimi oni są...

Bert Hellinger
tł. Anna Choińska

PS Justynko napisz do mnie, proszę. sylwusiek@tlen.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz