poniedziałek, 2 grudnia 2013

285. O motywacji

Najbardziej zmotywowany człowiek to ktoś, kto bardzo potrzebuje toalety.
Żadna przeszkoda nie jest w stanie go powstrzymać przed osiągnięciem celu.

Czy kiedyś słyszałeś następujące wymówki:

Zsikałem się, ponieważ:
- nie miałem czasu, żeby pójść do toalety
- byłem zbyt zmęczony
- straciłem nadzieję, nie wierzyłem, że zdążę
- oni mnie ciągle wyprzedzają, bo mają dłuższe nogi
- jestem za głupi, aby skorzystać z toalety
- to już ósmy raz; jakoś nigdy nie mogę zdążyć
- to nie dla mnie
- zapukałem do toalety, ale nikt mi nie otworzył
- zabrakło mi motywacji
- miałem doła
- nie stać mnie na chodzenie do toalety
- postanowiłem, że pójdę jutro
- czekałem, aż rząd się zmieni
- wysikam się od poniedziałku

©Po Pierwsze Ludzie

Fot: Baptiste Llobell

2 komentarze:

  1. Super! Rozweseliłaś mnie:) Dzięki. Miałam ciężki dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluś, miło mi, że się przyczyniłam do tego, by na Twojej twarzy pojawił się uśmiech :)
      pozdrawiam :)

      Usuń