poniedziałek, 5 sierpnia 2013

210. Mówię STOP suchej skórze



Akcja rozpoczęta :)
Chwilę temu wyjęłam ze skrzynki pocztowej (tej tradycyjnej) przesyłkę, w której były płatki kolagenowe firmy Beauty face

Ostatnie dwie doby były bardzo męczące, brak snu, emocje, długa jazda za kierownicą, a później błogie odsypianie od 5 rano. Płatki okazały się idealnym kołem ratunkowym na moje umęczone okolice oczu.
Zaraz po aplikacji nałożyłam słuchawki z relaksującą muzyką - pełen luz.
Pierwsze wrażenie, że płatki za chwilę spłyną spod moich oczu, ale nie, dopasowały się idealnie, niczym druga skóra. Delikatny chłód powodował odprężenie, a po kilku chwilach przestałam o nich pamiętać.
Jak na pierwszą aplikację, w warunkach przecież ekstremalnych, płatki sprawdziły się nad podziw dobrze. Porównując miejsce gdzie były położone ze skórą obok, to pozostawiły lekkie napięcie, rozjaśnienie, gładkość
i matowość skóry.
Takiego efektu się nie spodziewałam, zwłaszcza po 36 godzinach na nogach, wiedząc jak brak snu-odpoczynku wpływa na moją skórę twarzy. Już chcę je stosować częściej i w mniej zwariowanych warunkach :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz