poniedziałek, 25 lutego 2013

127. Spełniona obietnica

   Kiedy w lipcu odebrałam wyniki histopatologiczne mówiące o pokonaniu choroby, postanowiłam, że wezmę udział w zawodach w Nordic Walking. Pomimo, że każdego dnia uczyłam się oddychać od nowa, a postawiony cel zdawał się być nieosiągalny, dążyłam do niego krok po kroku. Nie było łatwo, jednak przez cały ten czas miałam wsparcie tego jedynego, ukochanego mężczyzny, który opiekował się mną w najtrudniejszych momentach dochodzenia do normalności. To On podtrzymywał mnie na duchu w chwilach zwątpienia, mówił, że dam radę, że trzeba czasu, że nie wszystko na raz. Nie umiem wyrazić wdzięczności za to wszystko co wtedy dla mnie zrobił. Że był przy mnie kiedy najbardziej tego potrzebowałam. Wiem, że "długu" wobec Niego nigdy nie uda mi się spłacić do końca...
   Wczoraj spełniłam daną obietnicę. Wystartowałam. Pomimo,że wśród zawodowców wypadłam blado, ale ukończyłam marsz, pobiłam rekord życiowy w prędkości marszowej.

Może byłam jedną z ostatnich na mecie, ale za to pierwszą ze zmniejszoną, przez chorobę, powierzchnią płuc. Bariery i ograniczenia są tylko w naszej głowie, warto z nimi walczyć i wygrywać. Ja wczoraj wygrałam!


Foto źródło: Śniegowy nordic walking

19 komentarzy:

  1. Gratuluję - i wsparcia i własnego "chcenia".
    Ja w ubiegłym tygodniu odkurzyłam swoje kijki...rany! Jak mi z tym dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozostaje pogratulować - siły woli i wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to była pierwsza edycja Grand Prix, pozostały jeszcze trzy :)

      Usuń
  3. Gratuluję :)
    Masz rację- każde miejsce w tych zawodach to jest osobiste zwycięstwo :) Trzeba się tylko nie poddawać i maszerować do przodu, śmiejąc się przeciwnościom w twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwia napiszę to tak jestem dumna, że mam taką blogową koleżankę :)))
    pozdrawiam Cię cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa to miód na moje serce Violu :* dziękuję :)

      Usuń
  5. Gratuluję :)) Jestem pełna podziwu i szacunku :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulję wytrwałości w chorobie i w zawodach w Nordic Walking.:))
    Jestem pełna podziwu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wandziu :)

      ps. usunęłam powtórkę komentarza, nie gniewaj się :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję osobistego zwycięstwa w zawodach, podziwiam osoby, które nie podają się chorobie. Dzięki takiej postawie łatwiej z nią wygrywają.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń