niedziela, 19 października 2014

412. Kilka (dobrych) rad

1. Nie ma zbiegów okoliczności, nic nie dzieje sie przypadkiem.. pamiętaj, że trudny czas, to okres przejściowy, który uczy nas siły i wymaga od nas działania!! Nie poddawaj sie.

2. Nie wszyscy muszą Cię lubić, zatem bądź sobą i doceniaj tych, którzy trwają przy Tobie !!

3. Nie musisz się wyzbyć strachu, nie o to chodzi, żeby się nie bać, ale o to, żeby znaleźć wiarę w siebie.

4. Wybaczanie daje Ci wolność i spokój ducha, to najlepszy sposób, na odcięcie się od przeszłości .. WYBACZ SOBIE i innym ..


5. Nie możesz kontrolować tego, co Ci się przytrafia, ale możesz kontrolować swoje reakcje. 


6. Bądź dobra dla wszystkich !! Nigdy nie wiesz przez co przeszła osoba z którą rozmawiasz .. 


7. Bądź asertywna!!! Nie musisz na wszystko się zgadzać.. zwłaszcza na rzeczy, na które nie masz ochoty!!


8. Śmiej sie!! To najlepsze lekarstwo!!!


9. Ucz się na swoich porażkach!! I traktuj je jak krok na drodze do celu, a nie jak koniec drogi!! 


10. Twoje ciało wyraża Twój umysl i na odwrót. Bądź zdrowa!! 


11. Życie to Dar!!! Zadbaj o swoje miejsce i swoje szczescie!!!


12. Jutro będzie nowy dzień.. możesz zacząć wszystko od nowa. 


2 komentarze:

  1. Trudno, może pójdę do więzienia :( ale skopiowałam te rady i wysłałam mojemu synowi:)
    pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pójdziesz :) oby się przydały, ja też zapożyczyłam od Ewy Ch.

      Usuń