poniedziałek, 21 kwietnia 2014

368. Dłoń Twojego życia

Sprawdź czy masz w garści swoje życie.

Pod koniec każdego dnia uruchom swoją formułę podręczną:

Mały palec – MYŚLI, wiedza, informacje: czego nowego się dzisiaj dowiedziałem? Jaką zdobyłem wiedzę?
W jakim zakresie wzrosły moje kompetencje, mój profesjonalizm? Jakie nowe i ważne idee dziś mnie natchnęły?

Serdeczny palec – PRZYBLIŻENIE SIĘ DO CELU. Co dziś zrobiłem? Co osiągnąłem?

Środkowy palec – STAN DUCHA. Jaki nastrój dominował w ciągu dzisiejszego dnia? Jakie miałem samopoczucie? Co zrobiłem, aby je poprawić? Co było związane z pozytywnymi emocjami, motywacją i wysokim poziomem zaangażowania?

Wskazujący palec – POMOC, współpraca, wspieranie. W czym dziś pomogłem innym? Czy poznałem nowych ludzi? Co zrobiłem dla swoich relacji?

Duży palec – KONDYCJA, samopoczucie fizyczne. Co zrobiłem dziś dla swojego zdrowia, dla regeneracji sił?
W jaki sposób zadbałem o relaks, odpoczynek? Co zrobiłem dla swojej kondycji, poprawy formy fizycznej?

Dbaj o to, by każdy palec był sprawny – wówczas dłoń Twojego życia najlepiej spełni swoją funkcję

OPEN - Grupa Dobrych Trenerów
fot. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz