poniedziałek, 1 sierpnia 2011

5. Serwety i serwetki...

Chciałam dziś troszkę powspominać.

Już wiadomo, że lubię wzory z ananasami, więc nikogo nie zdziwi ta serweta,
która ma już... 19 lat :)


Ta została prezentem na "Dzień Matki"
i dumnie leży na kuchennym stole od 1996 roku :)



Dla chętnych wzór:  Diana Robótki Ręczne 10/1995

Kolejne sfotografowane ananasy, to wyrób lipcowy 2011.
Na zamówienie powstały dwie serwetki,
jedna już bez ananasów i czeka na swoją siostrę bliźniaczkę :)








Udało mi się również popełnić bieżnik z elementów.
Broniłam się przed elementami jak mogłam,
ale, że termin naglił i ława okazała się zaokrąglona na końcach,
to nie było wyjścia... :)
Zdjęcie pochodzi od dumnego właściciela, który w Boże Ciało miał rocznicę ślubu
i prezentem kompletnie zaskoczył swoją ukochaną :)

 Jego rozmiary 140 x 70 zużyłam cały duży 250g motek Filo di scozia w kolorze ecru.

I jeszcze jeden bieżnik w kolorze ecru... i słowo wyjaśnienia: ten bardzo duży kot to Max
pół pers pół norweski leśny.... a przy nim ten bieżnik wygląda na bardzo mały... ;)







7 komentarzy:

  1. piękne serwety, ale bieżnik powala (zwłaszcza rozmiarem)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te serwety:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. @ kachasek
    @ lamika88
    @ jolajka
    dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serwetki i bieżnik, faktycznie ananasy mają w sobie jakiś urok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kociak faktycznie uroczy. Nie mogę się zdecydować, czy więcej uroku ma ten puchacz, czy Twoje serwetki :)
    Co do golenia kota, to trudno powiedzieć jak to zniesie. Każdy zwierzak ma swój własny, indywidualny charakter. Lili wyszło to na dobre. Było jej chłodniej, stała się chętniejsza do ruchu i pogodniejsza. Mnie też było wygodniej - mniej czesania i przez całe lato tylko raz pozbyła się kłaczków przez gardło. Normalnie takie przygody mam prawie co tydzień, zwłaszcza właśnie czerwiec-lipiec. Z moich doświadczeń wynika, że to dobre rozwiązanie, ale każdy kotek może mieć inne wrażenia...
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń